Aaanaaa İyi geceler. Sırt minderleri eskiyen koltuklarıma dosemecide Sırt minderi yaptırdım. Hiç ama hiç beğenmedim pahalıya da yaptırdım hiç içime sinmedi bana fikir verin ne yapsam daha güzel durur.
limonkolonyasi Aaanaaa yastığın boyutunda istediğiniz renk ve kumaştan alıp fermuarlı bir yastık kılıfı diktirseniz terzide en masrafsız çözüm bu bence 😅
Aaanaaa Evde bebek olduğu için koyu tercih ettim aslında ama bu kadar da kötü duracağını tahmin etmemiştim. Fikirlerinizi bekliyorum
Aaanaaa O zaman çok boğmaz mi ben de acaba açık renk mi alsam beyaz krem gibi diye düşünmüştüm 🤔 Gerçi işte ben pek uyduramiyorum aslında dosemeci abi koltukla aynı renk yapayım dedi ben de yok abi o zaman çok boğar dedim sonuç ortada
Aaanaaa Bence sorun yastiklarin süngerli olması dimdik duruyorlar sanki koltuğun oturma minderini sırtına yaslamis gibi gıcık bir görüntü