Valla bende artık çok yıpranmıştım gündüzleri falan eline vermeye başladım oynasın diye, suyu biberonla verdim onu içmeye başladı önce ama mamayı almıyordu ara ara uyanıkken biraz acıktırdım denedim biraz biraz aldı, bi de sanırım biraz daha büyüyüp bilinçlendikçe almaya başladı