Haydi herkes hamilelikte eşine yaptığı en saçma şeyi yazsın ben başlıyorum 😁😁
- ayımda grip olmuştum ilaçta içemiyorum tabi eşim işten yorgun geldi uyuya kaldı bende yattım sonra ağlayarak kalktım ve ona bağırmaya başladım deprem falan oluyor zannetti 😁 gribim ve benimle ilgilenmiyorsun beni anneme götür o böyle yapmazdı diye ağlamaya başladım sarıldı falan sakinleştirdi 😁🤣
şimdi o kadar çok gülüyorum ki. Yataktan bir fırlayışı vardı birşey oldu diye 😁🤣🤣