Svartbabe Kızlar kurutma makinesi almak istiyorum çok yüksek fiyatlı olmayan kullanıp memnun kaldığınız bir kurutma makinesi önerisi
chicksmom Svartbabe 1 yıldır altus kullanıyorum gayet iyi diğer markalara o kadar para vermeğe gerek yok bence
kanalizereis Svartbabe lg kullanıyorum. Kurutmam da yıkamam da lg. İyi ki almışım diyorum çamaşırlarda çekme yıpranma asla olmadı. Makinedeki programların haricinde uygulamadan da program indirebiliyorsun. Her çeşit kıyafet için program var diyebilirim yani
Aselzumraannesi Grundıng kullanıyorum çok uzun araştırmalar sonucu aldım en iyisi olduğunu duydum sonradan çok çok memnunum öneririm
chicksmom Svartbabe hiç bir şey olmadı çalışıyorum sürekli de kullanıyorum hiç çekme yıpranma yapmadı
Deletedmom_75 Svartbabe Evet ben 9 bucuga almistim ama diger markalar daha fazla altusa falan ne kadar baktiniz mi
Svartbabe Deletedmom_75 valla 3 4 markaya baktım yukarıda farklı marka yazılan 10 civarı genelde diğerleri aynı hep
Svartbabe Prensesannesii44 bu markayı çok duydum özellikle altta arkadaşta yazmış camasirlarda herhangi bir çekme solma yaptımj
Deletedmom_75 Svartbabe Valla kurutma alda ne alirsan al kurutma diger esyalar gibi ihtiyaç Kesinlikle