Kızlar bebeğim 14 aylık ben odadan çıktığım an ağlıyor evet normal birşey tabii bebeğimi yalnız bırakmışsam ama ev işlerini yapmam lazım yemek yapmam lazım mecbur üç açıyorum ama onura benle izlemek istiyor odadan çıktığım an başlıyor ağlamaya sizler neler yapıyorsunuz önerinizi var mı konuşalım biraz