Uygulama her gün farklı bir problem çıkartıyor. Bir gün yazı yazmaya çalışırken klavye açılmaz, başka bir gün yorum yaparken ops bir hata ile karşılaşılır. Milyon kere foruma tıklanır ama forum sayfası açılmaz. Bildirimler gelmez. Üzgünüm ama.bu kadar kalabalık bir topluluğun kullandığı bir uygulama daha da iyileştirilmeli. Kullanmaya başladığım günden beri hata sayısı gittikçe artıyor.