Eğer tam anlamiyla mastit olmadiysaniz elektrikli pompa kullanmayın çünkü sagdikca yerine yenisi gelir bol bol emzirin ve elle sağın ama mastit olduysaniz mecbur kanallar rahatlayana kadar elektrikli pompa kullanmak gerekir sagdiginiz sütü atmayın uygun kaplara koyup tarih yazın buzluğa atın dışarı çıkmanız gerekir emziremezsiniz vs o sütleri kullanırsınız