Oğlum da kekemelik olduğu için psikologa götürüyordum. Psikolog üstün zekalı olabilir zaten yaşıtlarından önde bi çocuk dedi. Test yapacak acaba nörolojik bir durum mu bakacaklar. Böyle bir durum yaşayan var mı lütfenn bi bakar mısınız? Nörolojik olunca noluyor?