Koalababy yaşandı bacım hepsi yaşandı ve emmemeye karar verdi ağladım üzüldüm kocamla kavga ettim sanki ben eşimi emziriyorum da yok emmicem dio gibi adama bağırdım çağırdım kabullenemedim atlatmam zaman aldı şimdi normal karşılıyorum elimden geleni yaptım kendi gerçekten istemedi ve ben her konuda olduğu gibi bu emzirme işine de çok çalıştım ama nasibi rızkı bu kadarmış hala üzülüyorum ve hatta keike emzirirken bol foto çekseymişim diorum arada bakıyorum elimde 1-2 foto var… nasp kısmet zorladım olması inşallah sizin olur