Premature ben bununla ilgili bir anket oluşturdum ama deprem konusu geçtiği için sildiler. Yasakmış geçmiş kötü şeylerden bahsetmek
Benim yeğenim depremden sonra doğdu
Şuan 6 aylık ve abim işsiz olduğu için alamadık. Bende ailemi yanıma aldım ama yeme içmelerini anca karşılıyorum.
Eğer elinizde yürüteç varsa ve göndermek isterseniz cevap bekliyorum