Arkadaşlar depremde boş olan odamın pencere yanındaki duvarları çatlamıştı. Bu arılar o duvarın içine yuva yapmışlar evin içinden sürekli arı temizliyorum o çatlaklardan giriyorlar bir müddet yaşadıktan sonra ölüyorlar. Hemen bir çözüm bulmamız gerekiyor ama ilk önce ilaçlatma mı yapmak gerek veya duvarı kırdırmak mı gerek yoksa o çatlakları kapatsak sadece yeterli mi of ne yapacağımızı da bilemedik. Daha önce başına böyle bir olay gelen oldu mu ne yapmamız lazım ???????