Feyza38- 7 aylığız ek gıdaya başladık 2 gündür meme almıyo gece uyku arasında verdim sadece gündüz hiç almıyo aç bırakıyorum alsın diye yine almadı normalde memeye çok düşkündü acaba bırakır mı memeyi bu aylarda bu şekilde yaşayan varmı lütfen yardım 🥺
tekbasimabakiyorum Feyza38- sütünüz azalmış olabilir mi? Emip bırakıyor mu hemen yoksa hiç mi tutmuyor?
Denz2806 tekbasimabakiyorum emip bırakması sütün az olması demek mi acaba ? Aynı şeyi yaşıyorum çünkü emip bırakıyor tekrardan ağlayıp istiyor
Seda-yusuf Bununla 4 ay uğraşmış biri olarak yazıyorum. Benim oğlum da almıyordu, ayakta şarkı söyleyerek, hoplayarak emzirdigimi biliyorum anne karnı sesi açarak emzirdim uykuya dalarken emzirdim hiç yılmadan sabırla emzirmeye çalıştım.