28 gün önce normal doğum yaptım doğumdan 1 hafta sonra kontrole gittiğimde doktorum dikişlerimde bi sıkıntı olmadığı söyledi geçen hafta falan gayet iyiydim geziyordum ama son 2 gündür dikiş yeri ağrıyor ayaktayken otururken sıkıntı oluyor oturamıyorum emzirirken sıkıntı çekiyorum ama akıntı renginde kokusunda anormallik yok sadece ağrıyor bir bilgisi olan var mı bebeğimi doğru düzgün kucağıma alıp sevemiyorum çok canımı sıkıp üzüyor bu durum 😫😫😫