Seda09 Kizlar selam buhar makinesi(hava nemlendirici )araştırmasi yapıyorum da sizin kullandiklariniz varmi varsa ismini yazabilirmisiniz
Azraada58 Seda09 ya biz daha hamileykrn e bebekten king almştk kızım ayaklanınca bi güzel fırlattı attı kırıldı bende şimdi bakıyorum ama weell var aklımda araştırmadayım daha
Fndkurdu Seda09 her gören çok beğeniyoe bizimki çok sesli çalışıyor yanımıza aldığımızda çok yer kaplıyor falan gibi yani gerçekten gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim
Mink-hyt Seda09 ben havvaca marka almıştım çok memnunum kaç yıl oldu sapasağlam ama suan piyasa yok sanırım
Azraada58 Fndkurdu 🤣🤣🤣 önerdigin hava makinesi bende de var evet muhteşem bişe her yere götürülüyor sessizde calışıyor