Ademayazz ben doğduğundan beri baby turco kullanıyorum çok memnunum 3 numaradan 4 e geçişte bende zorlandım 4 büyük oldu 3 sıkıyordu o ara molfix goon evybaby aldım Molfix az çişini yapsın dolu dolu bi bez oluyordu resmen
Goon ve diğer markada ıslaklık göstergesi yoktu bantları baby turco gibi esnek değildi hoşuma gitmedi o sıra az kilo almaya başlayınca 4 tam oldu ama hiç sızdırma şikayetim olmadı hala kullanıyorum 5-6 saat gece almadığım oluyor hiç sızdırmadı