Kızlar evin derecesi şuan 20 derece oğlum 2.5 yaşında İstanbul’da yaşıyoruz doğalgazı yakmadım ama ev soğuk biraz. Yatırırken nasıl giydirmeliyim sürekli üzerini açıp duruyor. Uyku tulumları çok terletiyor ve sık hasta oluyor. Uzun kollu pijama üstüne yelek mi giydirsem 🤦🏻♀️