açlıktan değildir eğer emerken yutkunma sesi duyuyorsanız ve 2-3 bez kaka 5-6 bez çişliyse doyuyordur yine de siz kilo takibine dikkat edin garanti olsun istiyorsanız
2 saatte bir 20-30 dk emzirseniz yeterli olur yani bana hemşire öyle söylemişti onun haricinde de emzik kullanabilirsiniz 🌸