Royalmeg Ay atagi diyip 5,5 aydan devam ediyoruz. İleri de bizi neler bekliyor ,yazin anlatin annelerim
Ysgl26 Royalmeg 8. Ay atağında hayatımın en rezil zamanlarını yaşadım.. buraya kadarmış dedim.. benim hayatım bitti..
silaa66 Royalmeg 4. Ay atağı devam 5 aylık olcaz ama olsunduu canı sağolsun yavrumun vurgunum yorgunum🫠🩷🌸
Asyasemin2013 Ay ay ataklar felan mı varmış. İlk kez buralarda duyuyorum 😁 bence şöyledir diş çıkarır ateşlenir vs çocuklar sürekli huy değiştirir. Buda herkesin farklı aylarda olur
Ysgl26 Asyasemin2013 atak dönemleeini her bebek yaşamaz. Siz dw yaşamayanlardan olduğunuza şükretmelisiniz
123fff Kız bu atak dönemlerini periyodik olarak bilirkişi yazsın biri de bizi hamgi dönem ne bekliyo bilelim hssjjsjs ben sadece 2 yaş sendromu duymuştum keşke cahil olarak hayatıma devam etseydimde bu postu görmeseydim hahahaha
Sun_mom 123fff bacım ben ataktizm yani ataklara inanmamayı tercih ediyorum ki başıma gelmesin sen de öyle yap 😂
Ysgl26 Royalmeg asla uyumadı asla.. ne geve ne gündüz yerlerse sürünüyodu uykusuzluktan ama asla uyumuyodu. Sürekli emmek istiyodu 24 saat memem açık geziyodum evde. Bir lokma bşy yediremedim zayıfladı. Ve sürekl ağlıyodu çığlık çığlıya 1 ay sürdü tam.. delirdim sanmıştım o ara..
beyoglu67 Gün geçtikçe en kötü zamanı simdiki zaman diyosun. Geçmişe baktiginda hatırlamıyorsun bile diyim Gececek bu günler kızlar takmayın, şimdiki zamanlarınızı ozleyeceksiniz bile☺️
yarenn-2506 Royalmeg 4. Ay atağından sonra her şey kolay gelir sanıyordum. 8. Ay atağı ciğerimizi söktü 😂 şimdide ayrılık kaygısı yaşıyor . Kucaktan inmiyor :)
Aslan2103 yarenn-2506 ayy demeyin 7. Aya gircez simdiden surekli beni gormek istkyo baskasinin kucagindayken beni gorunce aklina geliyom agliyo falan hazirlik heralde bunlar 😅
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Ben oğlumda atak fln hiç bir şey yaşamadığm için kızım o kadar zor geliyor ki atak mı normal hal mi bilmiyorum 🤷🏼♀️
beyoglu67 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala hahaah yemin ederim kendimi gördüm bu yorumda😂 Benim de kızım böyle hala da böyle Çocuğun huyu mu böyle bisey mi geciriyor anlamıyorum diyorum doğduğundan beri😅
Alerjikrinit Royalmeg bence en kötüsü diş atak en kötü bana zaten 4.ay gelmişti hiç de başka takip ettiğim olmadı