saral 4-5 gündür yakıyoruz. Cocugum usımesın dıe 3.5 aylık daha tek bır oda degıl heradayı yakıyorum olakı odalar arasında gezerken bız usturse dıe gunduzlerı sıcak sa kapatıyorum degılse devam yanmaya
hunilikurbik 4 aylık olacağız Ankaradayız ve soğuk oluyor biz çoktan yakmaya başladık malum ayazı sert😅
Ygmrygz 5 aylık olcak oglum hemen hemen 15 gündür aksamları yakıyoruz. Bugun mesela gündüz de yaktım cunku oturdugum yer biraz tepede ve etrafım acık baya serindi geri kalanda hep gece yaktım