hayatmavii16 Arkadaşlar profiterol yaptım ama içi yumurta kokuyor hafif ıslaklık var dışı güzel pişti de ne yapabilirim acaba henüz sosunu ve iç kremasını dökmedim başına gelen var mı nasıl kurtardınız 🙏🏻🥲🥲
Semaaa39 hayatmavii16 muhtemelen çırpmaktan kaynaklı. En az 3 dkka çırpmanız gerekiyor köpük köpük oluncaya dek. Yumurta kokusuda okadar kötü ki katlanılır gibi değil😶🌫️
Busrammmm Fırından çıkmışsa kurtarılmaz artık maalesef Yaparken de yumurta koyma aşamasında çok iyi çırpmak lazım yoksa kokuyor yada biraz portakal ve ya limon rendesi koyun derim
hayatmavii16 Busrammmm aksine tarifle bire bir yaptım ya hepsini ayrı ayrı çırptım ama ben biraz fazla büyük yapmışım sanırım heralde e peki aralarını açtım hepsinin o şekilde fırına soksam bi 5 10 dk dursa olur mu acaba içi pişer mi