Kızım 30 aylık oldu ve memeden kestim. Emerek uyuyordu öğlen uykusu artık hiç uyumak istemiyor ne sallamayı ne yanına yatmayı hiçbir şekilde uyutamiyorum. Zaten emerken de zor uyurdu emerken mayisirdi tabii şimdi o olmadığı için dalması çok zor oluyor uymuyor ve aşırı dinç uyumadigi için öyle hircin halsiz vs de olmuyor. Bıraksam öğle uykusunu çok mu erken bizim gibi bu aylarda bırakan oldu mu? Bi zararı olur mu bıraksam