Merhaba dün 3.aya girdik..2.ayda bebegim 8de uyudu kesintisiz 8 saat uyumaya basladi.uyku duzeni oturdu dedim ve gece 4de uyaniyordu..fakat bu ay aldigimiz kilo 600 gr..5kiloyken ancak 5.600 olmusuz..simdi 4 saatte bir uyandirmaya basladim.aksam 12de 4de 6_7 gibi emziriyorum..fakat oyle guzel uyuyor ki kaldirirkende vicdan azabi cekiyorum var mi bir bilen? Gece uyandirmali mi ?