CaninannesiCemre Arkadaşlar bu ayrılık kaygısı ne zman bitiyor 😔😔 babasına bile gitmio,ben odadan çıkar çıkmaz çığlık kıyamet..diş sorunu da var üstüne:(( düzene giriyor mu
kutubebegimmm CaninannesiCemre benim kızımda öyleydi 7.ayda başlamıştı asla kimseye gitmezdi sadece bende dururdu 1,5 yaşına doğru geçiyor merak etme şuan güvenli bağlanma süreci oluşuyor 🙏 başka odaya gidince annenin kaybolduğunu yok olduğunu sanıyormuş daha bağlantı kuramadığı için bu süreçte ne kadar sakin yumuşak olursan o kadar iyi atlatırsın 🌸