Rzlgln Aramızda hem okuyup hem anne olan var mı acaba ? Veya hazırlanan veya eğitimine devam etmeyi düşünen ?
kanalizereis Rzlgln 2 bebeğim var 2. Üniversitemi bitirdim. Bu sene sınava girip 3. Okuyacağım inşallah.
busenur05 1 ay 15 günlük anneyim Ales e hazırlanmaya çalışıyorum şu sıralar fakat kolay olmuyor😅 sabaha kadar uyumuyor bebeğim sabah da yorgun argın ev temizliği çanaşır bulaşık yemek derken bir bakmışım gün bitmiş bile🥲
Tgkaneses Hamileydiöm ikinci üni devam ediyordum sınavlara gidiyordum. Doğurdum hala gıdıyorum yine okuyacagım