kızlar iyi akşamlarrr benim küçük 6 aylık bebişim var ama adetim gecikti🥲3. gün bugun ilk hamileliğimdede gecikip öğrenmiştim tesadüfen doktora gittiğimde o yüzden tecrübesizim doktor dışında öğrenmediğim için acaba mıı diyorum sizce test için ne kadar gecikmesi normal 🥹yoksa ben mi kuruntu yapıyorum😂🤦🏻♀️