Kusura bakmayın ama bir şey sormam lazım.Bugün tamponu değiştirmeyi unuttum normalde 4 saate bir düzenli olarak değiştiririm ilk defa yaklaşık 8 saat kaldı, misafirlerim vardı, kanama da az olunca unutmuşum. Aranızda doktor hemşire falan var mı? Toksik şok sendromu bir defa böyle bir şey olunca yaşanan bir şey mi?