Merymommm Canım endişelendirmek istemem banada sanki biraz fazla gibi geldi , muhtemelen doktoruna gittiğinde o da aynısını söyleyecektir enjeksiyona benzettim. Tabi ki burada hiç birimi doktor değiliz ama gitmekte fayda var . Acaba bebişinizin koluna bağlı bir ağrısı ya da hassasiyeti var mı keyfi nasıl elini oraya götürüyor mu kaşıyor mu ya da ağrıyor mu acaba