Kozlar bebeğim 3 aylık oldu 4. Aya girdi. Gaz sorunumuz azalmıştı rahat çıkartıyordu uykularımız güzeldi ama ne olduysa tekrar bir gaz çıkartıyorum çıkartıyorum bitmiyor uykuları kaçırdı gündüz 2 saat bile uyumamıştır gece sürekli kıpır kıpır gazdan. Ne yapacağım şaşırdım sab simplex kullanıyorum gazı oldukça düzenli mi kullanmam lazım ne yapayım bilmiyorum çörek otu kaynatıp bir çay kaşığı verin dediler ama yapmadım bir de pişik oldu asla kakalı bırakmamama rağmen. Gazını çıkartırken çok ağlıyor sanki poposu açıyor gibi. Çok üzülüyorum. Biteceği yerde katlanarak geri geldi.