Masumanneincimm yemek konusunu konuşmadık cuma günü yüzyüze konuşunca tam netleşecek bugün tlfda konuştuk. Saatleri, ücreti, tv açmaması gerektiğini, kamera olacağını falan bunları söyledim o da kabul etti. Ama tabi sabah gelecek akşam 4 te çıkacak mutlaka acıkır istediğini hazırlayıp yiyebilir