19nisan Kızlar 6,5 aylık kızım var 6 kilo ne yapsam da iştahı yok emmeyi bıraktı zaten 6 ay emdi sadece. Ek gıdayı da zorla yediriyorum. 5 6 saat geçiyor 60 cc mama yiyor yeri geliyor. İdrar yolu enfeksiyonu mu var acaba dedik ama oda temiz çıktı. Kilo alsın büyüsün istiyorum. Bu konu da bilgisi olan ya da benzer durumlar yaşayanlar ne yaptınız nasıl çözüm buldunuz. Yardım lütfen 😥😥