Elifkurtulduuuu Bayanlar bebegım 6 buçuk aylık hangisinden memnunsunuz oyuncak telefon olarak bir uzaktan kumanda olarak geçen bir de emojili var kararsız kaldım
Aslan2103 Elifkurtulduuuu bende cok arada kaldim bide tablet gibi vardi ya hayvanlar var a b c falan 3unu gosterdim en cok o dikkatini cekti onu aldim 😅
Nereleregidem Elifkurtulduuuu bendekinin markasını hatırlayamadım. Her gün pat küt yere düşmekten bozuldu. Yere dusmese kafama kuutt diye telefon yiyorum. Kafam eskidi 🥲 üstte kalsın
Bugleminannesi28 Elifkurtulduuuu fişler price eğitici kopekcigin uzaktan kumandası var bende telefon 6.ayinda kızıma aldım şuan 10.5 aylik hep oynar tuşlara basar dinler hatta bir demeyi öğrendi alo der bence çok güzel
Aslan2103 Elifkurtulduuuu yani suan ayina uygun olan bence o telefonlar ama bu tablet biraz daha ileri donuk 2 3 yaslarda egitici olur diye sevdim ben
Ysgl26 Siz yazınca aklıma geldi bizde de vardı oyuncak kutusunun en dibünde kalmış aylardır unutmuşım bile. Fisher price ın telefonu var acayip sağlam tuğla gibi.. bin kere yere duvara atmıştır hala sapasağlam
Ysgl26 Elifkurtulduuuu eğitici köpekçik diye geçiyo evet çok güzel. Bikaç tane şarkı var alfabeyi sayıyo renkleri söyküyo zıt anlamlı şeyler sıcak soğuk vs onları söylüyo. Bi de tuşları var 1 2 3 4 diye sayıyo hepsini..