Onemomonebaby Bebeginizi disari ciktiginizda nasil emziriyorsunuz ornegin kafeye gttiniz yada otobustesiniz yani emziremeyecek durumlarda nasil hallediyosunuz yemek isini
Sesimgeliyomuuu Onemomonebaby emziremicek durumda olacagimi dusundugumde sütumu sagip hazirliyorum onu iciriyorum
Ebru-isil Onemomonebaby önceden emzirme örtüsü ile emziriyordum genelde arabaylaydık ama AVM’lere emzirme odasında cafede emzirme örtüsü ile. Hiç olmadı yanıma yoğurt vb alıyordum
Aslan2103 Onemomonebaby suan 7 aya gircegi icin ek gida veriyorum ama bebekken emzirme onluguyle her yerde emziriyodum. Parkta bile emzirdigim oldu
Ozge_5555 Onemomonebaby gitmeden önce emzirip çıkarım cafelerde de müsait bir yer sorarm orada emzirirm
Onemomonebaby Sesimgeliyomuuu sutumu sagarken artik manuel pompayla cok az cikiyor o yuzden doymuyor okdrla
Ozgee59 Onemomonebaby ben heryerde emziriyorum. Emzirme odası olan yerlerde emzirme odasında emziriyorum ama yoksa da yapıcak bişey yok tabiki emzircem bir şekilde.
Goncaglt Akla gelebilecek hemen her yerde emzirdim:) tenis kortunda emzirmişliğim bile var:))plajda, restoranda, müzede…
Busrammmm Onemomonebaby kızım 1 yaşında olacak 6 aydır da ek gıda alıyor hiç dışarıda emzirmek sıkıntı olmadı şükür dışarıda çıkınca hiç yemek filan almıyorum ben yanıma çıkmadan yediriyorum birde emziriyorum çyle çıkıyoruz kurabiye bisküvi filan varsa onu alıyorum huysuzlanırsa onu veriyorum o kadar inşallah böyle devam eder ya
KrasavcikMalcik Onemomonebaby Dışarı çıkmadan önce karnını doyurup öyle çıkarım ama dışarıda fazla durursak acıkıyorsa arabada emziririm sadece ya da emzirme odası varsa bulunduğumuz yerde emzirme odasında emziririm. Yoksa ulu orta emzirme örtüsüyle bile olsa emzirmeyi doğru bulmuyorum.
Onemomonebaby KrasavcikMalcik bende utaniyorum direk biryerde emzirmeye mama veryorum dogdundan beri disari ciktigm zamanlarda
ezgicenk Onemomonebaby Ben direk emziriyorum örtü bile almıyorum. Üstümü indiriyorum göğsümün üstüne o kadar.
Emily37 Onemomonebaby kızım 11 aylık.ek gıdaya başladığımda beri yanıma yiyecek bişiyler alıyorum ama emzirme durumunda da örtüyle emziriyorum.
KrasavcikMalcik Onemomonebaby Aynen ben de, hem rahatsız olur insan rahat rahat emziremez ki insanların içinde. O yüzden ya mama götürülmeli ya da kapalı bir odada, arabada emzirilmeli
Baloglum93 Onemomonebaby açık alanlarda emzirme önlüğü kullanıyorum ama gerçekten zor oluyor bebeğim 7 aylık önlüğü açmaya çalışıyor bı oğlum daha var bı yandan emzirirken onu gozetlemeye çalışıyorum bence açık alanlarda da emziren anneler için küçükse olsa bı emzirme alanı olmalı
Goncaglt Onemomonebaby emzirmek kadar doğal bir şey yok.örtü ile emziriyorum ama bir keresinde yunanistanda bir vapurda bir kadının pat diye acıp herkesin önünde emzirdiğini görmüştüm.o zamanlar bekardım ve tuhaf gelmişti.şimdi ise emzirmek kadar doğal bir şeyden utanmak garip geliyor.
Lawyer20 Onemomonebaby emzirme örtüsü ile emziriyorum.Hollandaya gezmeye gitmiştim kadın trende açtı bi güzel emzirdi bebeğini ve fark ettim ki sadece kadına ben baktım. Keşke bizim ülke de bazı şeyleri aşabilse bebeğini emziren kadının memesinin cinsel obje değil de o an bebeğin beslenme gereci olduğunu idrak edebilse insanlar ama nerdeeee…