Batuhaninannesi1 İyi akşamlar annneler ben 1 aylik hamileyim ama benim dişim çok ağrıyor hamileyken diş çekimi veya dolgusu yapiliyor mu başına gelen oldumu
Melikelcll Batuhaninannesi1 bende emziriyorum ve şuan aşırı bi diş ağrısı yaşıyorum oğlum 4 aylık mama almıyor ağır ilaç kullanamıyorum kaldım böyle üstelik memleketteyim kendi evimde olsam doktora giderim tedavi olurum ama
yeniannesibel Batuhaninannesi1 ilk üç ay ve son üç ay yapılmaz. Ama 3-6 ay arası yapılabilir demişti benim doktorum. Ama ben yine de çektirmedim
hunilikurbik Merhaba happymom uygulamamız tam da hamilelere göre isterseniz o uygulamayı kullanabilirsiniz. Hem hamileliğinizi takip eder hemde kendinizle ilgili sorunlarınızı uygulamanın forum kısmıyla halledebilirsiniz. Sağlıklı günler 🌹