eda_hydada Kızlar merhaba kızım 6 ay 13 günlük 3 yada 4 saatte bir 120 cc içiyor bazende 110 içiyor ek gıdayıda pek yemiyor doğu kilosu 2340 45cm şuan 63cm 6300 kilosu sizce mama miktarı az mı?
LaraSu eda_hydada benim kızımda 6 ay 8 günlük Ek gıdaya 5 aylıkken geçmiştim ondan öncesinde de 3 saatte 1 olarak 120cc içerdi Şimdi günde 2 kere falan içiyor ek gıda daha çok yiyor açıkçası Dogum kilosu 2950 ydi şuan 8.200 boyuda 70 cm maşallah Sizinkide normal geliyor bana bence ya
Annebebek7 eda_hydada mama miktarı hesabı var su şekilde kilo çarpı 15 ve 20 minimum 15 maksimum 20 , bebeğiniz 6 kilo ise en az 90 en fazla 120 içmeli , tabi bu bebeğin o anki ruh haline göre de değişir 😀
eda_hydada LaraSu ay ek gıdayı sevmiyor sanırım değişik şeyler deniyorum ilk başta yerdi şimdi yok istemiyor yani az değil dimi içim rahatladı biraz
Beyasel eda_hydada bence gayet normal canım kiloya takma demek dile kolay ama anliyorn seni benim kızımda çok minyondu dediğin kilo ve boy aralığındaydı mama miktarını ister azalt ister arttır bebeğin doğacağını kadarını içer ki bence iyi içiyor oğlum şu anda 3 ay 13 günlük 90 CC mamayı içmiyor bitiremiyor sen düşün 😇
isikk eda_hydada Bence gayet iyi maşallah bizim ki 8 aylık olacak mamayı 90-120 arası içiyor ek gıdadan dolayı mı onu bilemiyorum ama.Korkmayin bence
eda_hydada Annebebek7 bebeğim 6.300dü ay başında 120 içiyor cidden eğerki az acıktıysa 90 cc içiyor çok acıktıysa 150 cc ye çıkıyor şükür artık dengeledik içmediğinde muhallebi falan yapıyorm öğlen çorba yapıyorm akşama doğruda yoğurt yediriyorum öyle öyle idare ediyoruz 11gün sonra tam 7 aylık olacak zaten
havvamete Annebebek7 bebeğim 3 aylık 7kilo şimdi 7×15 mi yapcam 7×20 mi. Günde 1 ya da 2 kez mama takviyesi alıyor. 120 veriyorum bazen bitti diye ağlıyor devamını vermiyorum emzikle falan kandırıyorum. Fazla mı veriyorum acaba burda 6 aylık 120 içiyo diyen var 🤷🏻♀️
Sarebebek_ Annebebek7 bu doğru mu gerçekten ya ? Benim kızımda 5.5 aylık 120 zor içiyo bazen 150 bazen 90da bırakıyo çok canım sıkılıyo üstrlik 4-5 saatte anca içiyor. 6 kilo şuanda
Annebebek7 havvamete hani minimum 105 maksimum 140 ama bebeğinin o an doymuş olabilir 90 ile yada doymamış olabilir 140 ile , robot değil sonuçta 😀 bir öğün diye düşünebilirsin bir mama da 3-4 saat tok tutar yaklaşık olarak
Minikatabeyy Tam 6 buçuk aylık iki saatte bir 180cc içiyor 70cm 9200 kilosu her bebeğin iştahı farklı oluyor
havvamete Annebebek7 valla 90 versem sinirden beni yer hayatta yetmez 😂 ben günde 1 ya da 2 kez veriyorum onun dışında emiyo ama 120den az içerse kıyamet kopuyor. Daha fazlasınıda istiyor bazen. 💕 çok teşekkür ederim canım bilgi için
Annebebek7 havvamete ne demek ah benimki de öyleydi az verince kiyameti koparırdı şimdi hiç içmiyor insaalah düzelir biran önce dua edin 😍
havvamete Annebebek7 oyy neden öyle yapıyor ki acaba. Diş dönemine mi girdiniz acaba. Diş iştahsızlık yapar diyorlar çünkü. İnşallah bir an önce iştahına kavuşur minnoş, 🐣