Goktugbebek06 benim kızım 2,5 yaşında yaşadı poposu kanadı şurup ve probiyotik verdi doktor krem vermedi şurup işe yaradı geçti kabızlığı poposu da kendi kendine iyileşti 3-4 gün kakasını yaparken ağladı sonra şurup sayesinde rahatladı lifli yiyecekler yedirmemi tavsiye etti ama tek tip beslendiği için tabiki yemedi sebze falan kuru incir kayısı yedirmeye çalıştım poposuna zeytinyağı ve hametan krem sürdüm o süreçte