Feyekum Çokta yağ sürüyorum ama yapışıyor ne yapman lazım puf noktalarını bilen varsa yazsın lütfen kek kalıbım granit değil ama iyi yerden almıştım başlarda yapismazdi sonradan oldu
tomvejerry Feyekum hangi yağı sürüyorsun canım ben margarin sürüyorum baya sürüyorum ama bembeyaz olacak şekilde sonra da hafif un serpiştiriyorum hiç yapışımyor benimkide granit değil normal kalıp
beyzzsenturkk_ Feyekum ben tereyağı sürüp sonra unluyorum hafif hafif öyle yapışmıyor şansıma artık yapıştığı da oluyor ama
Feyekum tomvejerry margarin bende çok sürüyorum kimi buzluga atıyor bekletiyor vs öyle de yaptım ama olmadj