bugun itibariyle 9. aya girdik kızımın sorunsuz geçen gece uykuları 7. ayda tamamen bozulmaya başladı öyle ki ağzından emzik düşsün ya da memeyi çekeyim en kötü üstünü örteyim hemen uyanıyor hepsini geçtim ağlayarak uyanıyor ve geri uyumuyor 8-10 ay arası atak olduğunu biliyorum ama napacagımı bilmiyorum gündüz yine uyuyorum ama gece eşim de uykusuz kalıyor gündüz uykuları sekteye uğramıyor hepsi cok güzel ama gece olduğunda yarım saatte bir beşik başındayım tavsiyeleriniz varsa almaya geldim internette bu ayla beraber gece öğününün azaldığı daha uzun uyudukları yazıyor ama bizde taaam tersiii