Merhaba kızlar.. Ben eşimle beraber geçirdiğimiz eski zamanları o kadar özlüyorum ki.. bir daha hiç birbirimize vakit ayıramayacakmışız gibi.. yanlış anlamayın isteyerek evlat sahibi olduk ama her anımızı çok özlüyorum.. sanki yıllar geçmişte yaşlanmışız ve o zamanları özlüyormuşum gibi.. bu durum geçici mi😩 Lohusalık ve bebeğim verdiği bir bunalım mıdır 😞