Merhaba. Kızım 17 aylık dişlerinin çoğu cıktı ama azı dişinin bir tanesi tam cıkmadı. Yani nasıl anlatıcamı bilemiyorum şuan ama üstteki azının biri cıktı alttakilerde cıktı ama üst azının bir tanesi önden dişi büyüdü arka kısmında diş var patlamış ama ön kısmıyla tamamlamadı yani yarım gibi anlatabildim mi bilmiyorum. Doktor 1 hafta takip et cıkmazsa diş doktoruna götür dedi ama baya kafama taktım. Çünkü diğer azıları arka kısmıyla tam yani. Neden olabilir sizce. Umarım anlatabildim