aura_meselesi_bu_sekerim Molfix son üretimlerinde kendini bozdu diye yorumlar okudum… 100 lü paket 240 tl geliyor… sizce alınır mı ?
Gumus25 aura_meselesi_bu_sekerim valla ben kullanıyorum memnunum. Hepsi buradayi da takip edin ikincisi %50 indirimli oluyor bazen daha uygun geliyor. Daha yeni aldım o şekilde 412 tlye 198 adet falan
sseymanur aura_meselesi_bu_sekerim 6 numarsyi kullanyrm yeni seri ama hiç bir sorun olmadı sızdırma filan yasamdk 4 gündür kullanyrm eskisine göre ince olması daha iyi bence emicilim önemli sonuçta fazldn bebeğe yük değil kalın olup ki zaten Prima premium çare de o şekilde ince yeni sernin tek sorunu çiş gostergesi yok
BuzluLatte aura_meselesi_bu_sekerim bende alacağım. Bence yenisi eskisinden daha güzel yumuşacık ve hafif
tomvejerry aura_meselesi_bu_sekerim bende gördüm 100lüsü geliyor 4num ama yeni nesil olduğu için almicam belki burdaki annelerin dediği gibi bizde memnun kalmazsak boşa gider şuan aldığım yerlerde hala eskileri var yenisi geldiğinde en az sayılı olanı alıp denicem inşallah
sseymanur aura_meselesi_bu_sekerim hepsiburda da ikincisi %50 indirimi vardı bitmediyse ama bime gelen de piyasaya göre ucuz
12-12-34-76 aura_meselesi_bu_sekerim yeni serisini kullandım çok kötüydü bence sürekli çiş sizdiriyordu bebeğimi de pişik yaptı isterseniz önce küçük paket alıp deneyin
sseymanur aura_meselesi_bu_sekerim ben yeni seriyi 4 gündür kullanyrm almadn önce siz gibi çok tereddütde kalmıştım yorumlardan dolayı sızdırıyor diyenler çöktü ama bir sorun yaşamadım pişik filan da yapmadı