yagizcinarsmom 3aylık bebeğim hep memede uyuyor çok nadir pışpışla yada kucakta uyur ama gazını her memeden sonra çıkarıyor musunuz dersen hayır çünkü senin de bebeğin gibi huysuzlanıyor bilmiyorum belki o da bu duruma alıştı sancısı olsa uyuyamaz diyorum mesela oda uyandığında kaldırınca vs bi şekilde gazını çıkarıyor