kralicee1903 Kızlar bebeğim 4 aylık oldu bugünlerde uykusunda ağlayarak uyanıyor hep huysuz sebebi ne acaba sizin bebeğinizde de oluyor mu bilen var mı
Yasemin_Rana kralicee1903 benim kızımda da var yeni girdik 4. Ayımıza atak diye düşünüyorum bir ağrısı felan yoksa
masal-01 kralicee1903 4. Ay atağına hoş geldin annemiz 😊 ağladıkça bol bol sarılıp öpüp koklayın en çok kucak istedikleri dönem. 4 buçuk aylığız yaka iğnem oldu 1 aydır 🫠
kralicee1903 Yasemin_Rana ağrısı var gibi ağlamıyor sadece uykuda öyle muhtemelen dediğiniz gibi atak
Zhl123 Biz 5.5 aylığız ama 4. Ay çok zordu her bebiş farklıdır tabiki ama sabırlar diliyorum. Geçiyor ama sonrada diş çıkarma sürecinin huysuzluğu başlıyor. Bitmiyor yani ataklar huysuzluklar ama canları sağ olsun bebişlerimizin🧿
masal-01 kralicee1903 ne mutlu 🥰 biz sakin ve huzurlu olunca bu bebeklerimize de yansıyor. Tabi ki zor ama bi gülücüğü her şeye bedel 😊
masal-01 Canmete kendi bebeğim adına söyleyebilirim ki açlık için ortalığı hiç yıkmamıştır uykuya çok düşkün uyku saatimiz biraz değişse baya huzursuz oluyor