Kizlar cok huzunluyum oglum 2 yasina girmeden 1 gun once son kez emzirmisim haberim yokmus. 15 gun oldu ve hala cok duygusalim, duygularim karmakarisik.. biryandan devam etmek istiyorum biryandan boylesi daha iyi diyorum. Icimi dokmek icin post yazmak istedim ama kelimelere dokemeyecek kadar karisikmis kafam. Ayni zamanda hamileyim son 2 3 haftam doguma. Goguslerim asiri hassasti ve gebelik basindan beri cok aci cekerek emzirdim sabrettim en azindan 2 yasina kdr emzirmek istedim onunda hakki sonucta ztn bende ondan ayrilmaya hazir degildim. Ne kadar zor olsada iyiki birakmamisim diyorum. Aslinda iki bebegimide emzirmeyi goze almistim ama yavrum aciyor dedigim icin sonunda birakti. Oglum surekli uyanan memeye asiri duskunlugu olan bir bebekti 2 bebegi ayni anda geceleri idare edemem diye aslinda birakmak durumunda kaldim. Ama cok cok uzuluyorum eski videolarini cekmisim emerken uyuklarken onlara bakip hala agliyorum. :((