AyEmRa Oğlum sünnet oldu. 6 ay olacak nerdeyse Gömülüydü pipisi ve sünnetten sonra hep Yapışıklık oluyor 2-3 kere açıldı yine yapışırsa açmayacaklarmış büyüyünce açılırmış kendisi. Sıyırmak mı gerekiyor sürekli. Ne yapıyorsunuz siz bu durumda.
_YanakReisinAnnesii AyEmRa benim oğlumun da 2 defa yapıştı ve açıldı. Sıyrılmazsa yapışıyor bize ara ara ittirin geriye doğru denildi . Büyüdükçe de yapışma durumu azalırmış denildiği gibi de kaç ay oldu tekrar yapışma olmadı.