Kizlar bebegim 9 aylik. Omurga olan derinin uzerinde kirmizi leke cikti sonra soldu tekrar cikti tahlil yaptirdik seboreik dermatit cikti. Tedavi yapiyoruz. Dr ne derse yapiyorum. Ama yine kizariklik olustu digerine yakin yerde. Seboreik dermatit tedaviyle tam gidermi?? Yasayan oldu mu?