Yani canım azaltarak gitmek daha iyi Ben yaşını geçtikten sonra gece beslenmesini kestim bu şekilde daha kolay oldu Daha sonra 18 aylıkken tamamen kestim göğsümü bu süreçte ilk önce yaptığım azaltmak oldu yani gün içerisinde 3 defa emziriyorsam ikiye düşündüm Belirli bir zaman geçtikten sonra yavaş yavaş azalttım 1′e düşürdüm ve 18 aylıkken tamamen kestim ve bu süreç benim için daha kolay oldu çünkü çok sancılı bir durum değildi benim için hatta çevremdeki herkes çok kolay bir şekilde memeden ayrıldığını söyledi ama burada en önemli etken bebeğe en az etki ederek memeyi bıraktırmak Bu yüzden tamamen bir anda kesilmesine karşı değilim ama bebeğe daha zararlı olduğunu düşünüyorum kalıcılığı daha fazla oluyor ama yavaş yavaş azalt azalt da Gidersen senin için daha kolay olabilir