Arel250 40’ından sonra kullanmaya başladım. Yenidoğan desteği mevcuttu. 4. Aydan sonra yenidoğan desteğinizde bıraktım. Şuan 11,5 aylık neredeyse 1 yaşına girecek hala aktif kullanıyorum. Yemek yapamadığım çok ağladığı dönemlerde evde de takıyordum sakinliyordu