Kızlar bebeğim son günlerde ağlayarak uyanıp zor uykuya dalıyodu salyasında artış ellerini emme sürekli huzursuzluk falan derken ben uyku regresyonuna girdik herhalde falan derken damaklarına bir dokundum ki şiş şiş beyazlamışlar da yavrum dişten yapıyodu herhalde böyle ben anlayamamışım benim gibi erken dönem diş çıkarması hassasiyeti vs yaşıyan oldu mu