Merhaba kızlar nasılsınız umarım iyisinizdir ❤️ güzel anneler 4 gün sonra kızım Allahın izniyle 8 aylık olucak ve haftaya çarşamba günü de uçakla memlekete gideceğim ama kızımla ilk uçak yolcuğumuz olucak 1.5 saat sürecek açıkçası korkuyorum ya kızım durmazsa diye hakkımda hayırlısı 😀 sorum şu kızlar uçak yolculuğun da bilmem gereken bir şey var mı ? Bir kaç arkadaşıma sordum emzik emmesi lazım uçağın kalkacağı zaman dedi ama benim kızım emzik emmiyor 🤦🏼♀️ emzireyim desem bazen onu da yapmıyor başka önerebileceğiniz şeyler var mı yada dediğim gibi bilmem gereken bir şey var mı bu konu da tecrübesizim tecrübesi olan annelerden tavsiye bekliyorum ☺️