merveer96 Ama bu zonklama ve tuvalete çıkamama durumu benimki kabızlık sorunu olduğu için değildi. Tuvalete çıkmak istediğimde o bölgedeki kasları resmen kullanamıyordum ve tuvalet ihtiyacı olduğunda çok şiddetli zonklama oluyordu lavmanla geçeceğini sanmıyorum, lavmanı bana hastanede gaz çıkaramadığım için yapmışlardı